piątek, 9 listopada 2012

Vogue Netherlands, listopad 2012



Kochani , dziś pokaże Wam sesję dla Vogue Netherlands na listopad 2012 roku , natknęłam się na nią ostatnio i nie powiem ,że mnie nie zaintrygowała.Chodziła za mną od kilku dniu i oto ją pokażę. Jest bardzo mroczna, odważna i wyróżnia się sposród innych , niektórym na pewno może się nie spodobać, mnie również nie podobaja się wykorzystywanie motywów religijnych np. Krzyża, ale jestem ciekawa co wy o tym sądzicie ? Może też nie chodzi o samą sesje, jej tło ale o modelkę, która jest bardzo ładna i przykuwa uwagę. Sesja ta mogła się przydać na Halloween(jako inspiracja oczywiście) , ale cóż zagapiłam się ; ( Uważam również , że niekiedy potrzeba takiej odmiany.
Zapraszam serdecznie do komentowania, co jest dla mnie bardzo ważne! Czekam na wasze uwagi i sugestie ! Do następnego

Modelka /Model: Anna de Rijk
Forograf/ Photo by  : Marc de Groot
http://www.vogue.nl/

Today post it's gonna be session for Vogue Netherlands on november 2012.
Next post on sunday.
If you like it this post , please comments. I waiting for you're suggestions;)












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz