niedziela, 11 listopada 2012

Mix Inspiracji stylem gwiazd cz. III

 
Kolejna notka z serii inspiracji stylem, gwiazd , postaci z show biznesu .Tym razem taki mix dotyczący osób z Polski i z zagranicy. Chciałabym podkreślić by zwrócić uwagę szczególnie na detale i wzory, ponieważ to nimi się kierowałam wybierając akurat te zdjęcia. Dla kogoś na pewno będą mało oryginalne , ale jak sie mówi diabeł tkwi w szczegółach!
Dajcie mi proszę znać, czy już może was czymś zainspirowałam, dałam do myślenia, zaintrygowałam, coś wam się szczególnie spodoboało, jestem spragniona waszych wiadomości , bo mają dla mnie duże znaczenie! ;)
Kolejny post pod koniec tygodnia, mam w tym tygodniu próby do ważnej uroczystości w szkole, trzymajcie się cieplutko ! do następnego
 

 
 





 
 


 

 
 





 
 

 
 
 


 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz