środa, 21 listopada 2012

Na jesień przygotowana!



Witam was kochani , moją dłuższą nieobecność mogę usprawiedliwić tylko tym, że jestem chora i po antybiotykach czuje się jeszcze gorzej,słaba i taka nieobecna hihi ;) Ale przyszłam do was z spontanicznym postem, prawdziwą dawką mocy na jesień, na poniższych zdjęciach jestem również i ja, wybrałam się z dwa tygodnie temu na spacer z przyjaciółką no i bukiet na jesień mi wyszedł ;)
Specjalne rady na jesienną nudę ? Dobra książka lub film , sama jestem ogromną fanką seriali jak : Pamiętniki Wampirów, Jak poznałem waszą matkę, Dwie spłukane dziewczyny itp . świetna alternatywa na zabicie nudy, można się pośmiać i odrazu lepiej.
Natomiast książkę warto wybrać lekką lekturę, jakiś romans, który zbyt nie będzie nas zmuszał do myślenia , ponieważ szczerze powiedziawszy nie każdy ma na to czas i ochotę ?Tak więc lekka, no ale nie zbyt banalna fabuła - jak najbardziej.
Wiem,że nie każdy z nas lubi świeczki , sam zapach może być drażniący, duszący lub mdły i zamiast zapalić świeczkę i cieszyć się przyjemnym klimatem, atmosferą to tak nie jest. Ostatnio wybieram tylko świeczki o zapachach cytrusów, ponieważ jak wącham te wszystkie wanillie to noo nie dobrze jest ;) Dziewczyny radą mogą być na to wybieranie świeczek z wosków roślinnych ,są delikatniejsze , dlatego nie powinny tak drażnić nam noska ;) Same świeczki wprowadzają nas w dobry nastrój, jest to przyjemne i kojące ;) no cóż więcej napisać..
Kolejny sposób na poprawę humoru ? Gorąca herbata z miodem , cytryną itp , ja osobiście preferuję czarną herbatę, bardzo lubię aromatyzowane herbaty - także zapach mnie już od początku przyciąga ;) !
Wiem , że te propozycje nie są zbyt oryginalne, może wcale ? Ale jest napisane prosto, lekko i praktycznie ;) Postaram się o bardziej wyrafinowane posty - obiecuję!
A teraz serdecznie zapraszam do komentowania no!! ;)

Do usłyszenia !



A tutaj śmigam w krzakach ;))


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz