piątek, 1 sierpnia 2014

2nd birthday of my blog!!! Drugie urodziny bloga!


Dokładnie dwa lata temu 1 sierpnia 2012 roku założyłam swojego bloga, nigdy nie przyszłoby mi do głowy, że tylu z was będzie mnie odwiedzać, że spodoba wam się to co robię, że potrafię was zainteresować i wracacie tu ciekawi co mam wam do powiedzenia i pokazania. Dziękuję wam za wszystko, za to, że wiem, że warto robić to co się lubi i dzielić się tym z innymi, bez was by mnie tutaj nie było. Mam nadzieję, że zostaniecie ze mną na dłużej, mam w planach wiele zmian i nowości, myślę, że każdy z was znajdzie tu coś dla siebie i będzie mógł to wykorzystać. Jeszcze raz wam dziękuję i zdradzę wam tylko, że mam dla was niespodzianki! ;)

4 komentarze:

  1. To w takim razie gratuluję drugich urodzin bloga i oczywiście życzę kolejnych, owocnych lat blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój blog także obchodzi 2 urodzinki w sierpniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to wszystkiego najlepszego dla bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i życzę kolejnych lat blogowania:)

    OdpowiedzUsuń