środa, 9 lipca 2014

CHANEL Fall-Winter 2014/15 Haute Couture Paris Fashion Week


Jako, że są wakacje i pozałatwiałam ważniejsze sprawy, to mam teraz trochę więcej czasu na blogowanie i zapewniam, że posty będą pojawiać się częściej. Planuje też kilka zmian, a raczej urozmaiceń nową tematyką na blogu, mam nadzieję, że wam się spodoba i znajdziecie tutaj coś więcej, niż tylko inspiracje i wiadomości ze świata mody. Dzisiaj mam dla was wybrane zdjęcia z wczorajszego pokazu Chanel Haute Couture na Jesień/ Zimę 2014/15 zaprezentowane na trwającym tygodniu mody w Paryżu. Prezentuję w szczególności te zdjęcia, które przykuły moją uwagę, a całą kolekcje możecie zobaczyć tutaj > link
Poniżej możecie też zobaczyć film z pokazu i usłyszeć kilka słów od Karla Lagerfelda na temat kolekcji.




Pojedyncze zdjęcia pochodzą z http://chanel-news.chanel.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz